روابط عمومی: 09355350630

marjaemousighi@gmail.com

موسیقی

ایران

موسیقی ملل

مرجع موسیقی ملل
ده آهنگ برای سنتور / آوانگاری: محمود بامداد

ده آهنگ برای سنتور / آوانگاری: محمود بامداد

مشاهده

چرا انتخاب مرجع موسیقی ملل


معجزه ای به نام موسیقی

موسیقی علاوه بر اینکه باعث تقویت هوش و عواطف روحی افراد شده، همچنین سبب بالا بردن هوش عاطفی انسان ها نیز می شود. موسیقی هوش، حس مشاهده، دقت، استنباط و عواطف روحی انسان را تقویت می کند. در بررسی تحقیقات صورت گرفته نشان داده شده که موسیقی به میزان قابل توجهی در تسکین و تقلیل وضعیت بحرانی بیمارانی که در بخش آی.سی.یو بستری بودند، تاثیر به سزایی داشته است. جالب اینجاست که سامانه اعصاب انسان به محرک های موزیکال پاسخ مثبت می دهد و عملا موسیقی در تغییر حالت و وضعیت بیماران موثر واقع می شود. استفاده از موسیقی سبب آرامش روحی، بهبود وضعیت ذهنی، کاهش اثرات استرس های وارد شده می شود و برای افراد در برقراری ارتباط، اتحاد و تطابق کمک کننده است.


هدف سایت مرجع موسیقی ملل

مرجع موسیقی ملل با بهره گیری از کادر متخصصین و مجرب در تیم سایت بر آن است که با شرایط ویژه برای آموزشگاه های موسیقی برتر و همچنین تمامی فعالیت های موسیقی اعم از برگزاری کنسرت و... مجموعه ی شما را به بهترین نحو در دید مخاطب خاص و عام قرار دهد.


سایت ما
همچنین می توانید از مقالات داخل سایت مرجع موسیقی برای مطلع شدن از دنیای وسیع و ارزشمند موسیقی ایران و جهان بهره مند شوید.

تاثیرات موسیقی بر انسان

مرجع موسیقی ملل مرجع موسیقی ملل

بسیاری از مردم بدون آنکه قدرت بیان آن را داشته باشند که از این یا آن ملودی چه تصویری در ذهنشان پدید می آید، یا مکانیسم تاثیر آن را بشناسند، احساس غم یا شادی یا قهرمانی یا شکست را دریافت میکنند. این به دلیل عاطفی بودن موسیقی نسبت به سایر هنرها می باشد. در حقیقت موسیقی تنها هنریست که با چشمانی بسته نیز قابل حس و درک است. ...

ادامه مطلب
سایت مرجع موسیقی ملل

مقالات مرتبط با موسیقی و آواز ملل

اصغر بهاری
جلیل شهناز
غلامحسین بیگجه خانی
پرویز مشکانیان
محمدرضا لطفی
احمد عبادی